چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Wed 15 May 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
کشتی سازی شنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۵ ، ساعت ۱۵:۱۱:۳۷

کاهش زمان تعمیرات کشتی‌‌‌‌ها در ایزوایکو

باشگاه خبری فراساحل: مدیرعامل شرکت کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران : میانگین زمان انجام تعمیرات کشتی‌‌‌‌ها در مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران (ایزوایکو) در بندرعباس به 15 روز رسیده است. به گزارش باشگاه خبری فراساحل و به نقل ازمارین نیوز، مدیرعامل شرکت کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران گفت: این میانگین در سال نود و یک، 41روز بود. حمید رضائیان افزود: اکنون تمام خدمات تعمیرکشتی‌‌‌‌ها در این شرکت را مهندسان و نیروهای ایرانی انجام ‌‌‌می‌دهند و در این زمینه به خودکفایی رسیده ایم.

وی گفت: سال گذشته بیش از 170 مورد تعمیرات کشتی در این شرکت انجام شده است و از ابتدای سال تاکنون، در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته تعمیرات کشتی در این شرکت 36 درصد افزایش داشته است. رضائیان گفت: هزینه تعمیرات این کشتی‌‌‌‌ها  در مقایسه کشورهای همسایه ارزان تر است. مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران متشکل از شش شرکت فعال در زمینه کشتی سازی و ساخت سازه‌‌‌‌های دریایی نفت و گاز است که در غرب بندرعباس قرار دارد. ساخت سکوهای نفتی وگازی از دیگر  فعالیت‌های این شرکت است .



  کد خبر : 2758
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :